kamilox145 - 2009-11-11 14:55:52

Rozdział IV

Gdy będziesz już w zamku Górniczej Doliny. Porozmawiaj trochę z paladynami o sytuacji panującej w Dolinie. Następnie spakuj manatki i szykuj się na wyprawę w poszukiwaniu smoków. Pierwszym najłatwiejszym smokiem jest smok bagienny. Zamieszkuje on bagno nieopodal zamku, po drodze spotkasz najemników którzy Ci pomogą. Udaj się za Cipherem. W walce ze smokami musisz mieć założone Oko Innosa. W walce z tym smokiem nie powinieneś mieć problemów (Cipher i Biff się nim zajmą). Kolejny jest Smok Ognisty, znajdziesz go w wulkanie nieopodal starej wieży Xardasa. Droga do jego kryjówki jest naszpikowana jaszczuroczłekami i innym świnstwem. Jeśli jeszcze żyjesz czeka Cię walka z kolejnym Kamiennym Smokiem. Znajduje się on w starej fortecy na południu doliny, walka z nim dla niedoświadczonego wojownika nie będzie łatwa. Jeśli już go zabijesz, pora na ostatniego już smoka tym razem Lodowego. Swoją kryjówkę ma on w dawnym Nowym Obozie. Po drodze z pewnością spotkasz Sylvia i Bullka (oni nie pomogą). Gdy rozprawisz się ze smokiem przyjdzie czas na Sylvia i jego kolegę. Teraz musisz już tylko pójść do Garonda, s później udać się do Khorinis.
Rozdział V

Gdy będziesz już w Khorinis, na początku udaj się do Pyrokara poinformować go zajśćiach w Górniczej Dolinie. Porprosi Cię on abyś spytał Xardasa jak otworzyć księge "Dwór Irdorath". W pobliżu wieży Xardasa zpotkasz Lestera przekaże Ci on list od Xardasa. Przeczytaj list i udaj się do klasztoru. W jego piwnicach natkniesz się na korytarz biblioteczny. Znajdziesz w nim mapę na której zaznaczone jest położenie fortecy wroga. Teraz musisz skompletować załogę na statek który popłynie do Irdorath (max. 9 osób, min. 5 osób). Zanim wypłyniesz zapisz grę. Już nie ma odwrotu.
Rozdział VI

Gdy już dopłyniesz na wyspę, zejdź na ląd i podążaj w kierunku fortecy. Po drodze spotkasz wielu orków (możesz ściągać ich na pokład statku aby zajeła się nimi załoga). Po ich zabiciu w jaskini (tej z trollem) po lewej stronie jest wejście do komnaty z tajnym przejściem (musisz pociągnąć w odpowiedniej kolejności pochodnie). Za przejściem czai się mnóstwo jaszczuroczłeków i piąty smok. Dalej jest sala z czterema odnogami. W każdej z nich znajdziesz dwa pzryciski, musisz nacisnąć je w odpowiedniej kolejności. Jeśli Ci się uda w głownej sali pokażą się przełączniki. Drzwi otworzą się dopiero gdy odkryjesz ich cztery. Za drzwiami czeka cię walka z Czarnym Magiem. Potem już tylko sprawca całego zamieszania Smok Ożywieniec (ja grając paladynem pokonałem go dzięki zaklęciu Śmierć Ożywieńcom). Gdy go pokonasz starczy tylko zagrać w Gothic 2: Noc Kruka

hotels-world.pl worldhotels-in.com Kotlina Kłodzka atrakcje Elektropolerowanie metali biuro rachunkowe Chorzów