Centrum Gothic 1,2,Noc Kruka

Fani Jednoczymy się... Porady do rozdziałów,kody tutaj znajdziesz wszystko do gothic 1-2

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-11-11 20:16:49

kamilox145

BOOSS

2022347
Skąd: Prandocin
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 18
Punktów :   
WWW

Gildie Gothic II - Noc Kruka

W Nocy Kruka poza głównymi gildiami, czyli Najemnicy, Straż Miejska oraz Magowie Ognia ukazują się także trzy kolejne gildie, do których przyłączyć się musimy, jednakże nie wpływają one na bieg zdarzeń wątku głównego. Wszystkie trzy nowe obozy możemy zobaczyć w Nowym Świecie gry, czyli Jarkendarze. Jednak o jednej z nich dowiadujemy się niemalże na samym początku. Oto krótki opis nowych gildii:

Wodny Krąg - tajna organizacja działająca na terenie wyspy. Należą do niej głównie Magowie Wody, jednak jest wspomagana przez innych NPC. O tej organizacji dowiadujemy się od Cavalorna, którego spotykamy przy wieży Xardasa. Do Jarkendaru można się dostać tylko drogą morską, jednak magowie badają stare ruiny położone na wschodzie wyspy, mając nadzieję na odnalezienie magicznych wrót do drugiej części wyspy. Częściowo z naszą pomocą udaje im się to zrobić. Po drugiej stronie magowie osiedlają się przy ruinach nieznanej, starej cywilizacji, którą postanowili zbadać.

Bandyci - mamy z nimi do czynienia już w grze bez dodatku, jednak w NK stanowią oni większą, siejącą postrach wśród ludzi grupę przestępców. Są poszukiwani na wyspie przez straże miejskie, jednak są zbyt bardzo dobrze zorganizowaną grupą, by ją wykryć. Na wyspie ich szefem szefem jest znana nam postać z pierwszej części gry – Dexter. On zaś otrzymuje dokładne informacje od Kruka, również dobrze znanej nam postaci z wcześniejszej części gry. Bandyci uprowadzają ludzi, by później ich wykorzystać. W Jarkendarze osiedlają się w Zapomnianej Dolinie Budowniczych położonej na bagnach. Pilnie strzegą swojego obozu, ponieważ ukrywają w nim aktywną kopalnie złota, w której do pracy zmuszają porwanych ludzi.

Piraci - w przeciwieństwie do bandytów są to mili ludzie, otwarci dla każdego. W obawie przed atakiem bandytów zaczęli robić palisadę, by się obronić. Mimo miłej atmosfery panującej w ich obozie są to bezwzględni grabieżcy, którzy są gotowi obrabować każdy królewski statek. Mówią o sobie, że są postrachem mórz. I się nie mylą. Król poza stratami w czasie wojny z orkami otrzymuje również straty na morzu. Ale do rzeczy. Obóz piratów znajduje się w zachodniej części doliny Jarkendar. Jest on położony na słonecznej plaży. Piraci to znakomici wojownicy specjalizujący się w walce bronią białą. Ich dowódcę – Grega mamy okazje spotkać już na początku gry. Będziemy mogli mu pomóc kilka razy, zaś później na wyspie okaże nam swoją wyrozumiałość.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
agencja ochrony bydgoszcz Kotlina Kłodzka atrakcje Elektropolerowanie metali biuro rachunkowe Chorzów